מלאו פרטים ונציגינו יחזור אליכם עם הטבה מפנקת!


הנך מסכים לקבלת מייל\SMS פרסומי

להכשרת קורס צלילה איזון מושלם יש אפקט חיובי עצום להכרת היתרונות של שליטה בציפה לצולל. אפקט זה יעצים את תחושת ההנאה של הצולל וגם את תחושת ההישג שלו.

התמחות קורס צלילה איזון מושלם זו נועדה להגביר את הבנת צולל המים הפתוחים בכל מה שקשור לגורמים המשפיעים על הציפה שלו ולאמן אותו בשימוש באמצעים הזמינים לו כדי לשלוט בציפה שלו. בנוסף, ישנם יתרונות גדולים גם בשמירה על הסביבה התת-מימית, שכן צוללים הנמצאים בשליטה טובה יותר על הציפה שלהם, שומרים טוב יותר על הסביבה. אחד היתרונות הגדולים באיזון מושלם הוא היכולת לבצע צילום תת מימי בלי לפגוע בשונית וגם לקבל תמונה מדויקת. תחשבו על צילום וידיאו תת מימי כשאתם באיזון מושלם, הכל מושלם.

אנו מביאים לכם את תכני קורס צלילה איזון מושלם.

דרישות מקדימות מהחניך

  • תעודת Open Water או Junior Open Water.
  • גיל מינימלי של 18 שנים.
  • גיל מינימלי של 10 שנים בצירוף הסכמת הורים.

מים פתוחים: החניכים צריכים לסיים 4 צלילות עם תדריך ותחקור מלא על ידי מדריך צלילה. דרישות מקדימות מהחניך תעודת קורס צלילה כוכב אחד (Open Water או Junior Open Water.) גיל מינימלי של 18 שנים. גיל מינימלי של 12 שנים בצירוף הסכמת הורים.  
מערכי שיעור קורס צלילה איזון מושלם. למה הציפה חשובה? כדי לא לגעת בסביבה התת מימית ולעזור לה לשרוד. פחות עייפות, פחות מאמץ = צלילה מהנה יותר. הפחתת צריכת האוויר = זמן תחתית ארוך יותר. שליטה בציפה = צילום תמונות או וידיאו טוב יותר. מתי יש לבצע בדיקת ציפה? כשמחליפים ציוד. כשהסביבה בה צוללים משתנה. לאחר שלא צוללים זמן מה. במהלך כל צלילה. גורמי ציפה: ציוד נוסף (מצלמה, מצלמת וידיאו, מיכל נוסף, פנסי צלילה וכו'). משקל המיכל משתנה במהלך צלילה, בגלל שהאוויר יוצא ממנו (תלוי במשקל המיכל). שימוש בריאות לעומת שימוש במאזן. כאשר משתמשים בריאות לאיזון, יש לשים לב שלא עוצרים את הנשימה ולשים לב לשינוי בעומק, על מנת להימנע מתסחיף אוויר שימוש במאזן לעומת שימוש בחליפה יבשה. שמירה על כושר. שיטות נשימה: לא לנשום נשימות רדודות. לא לעצור את הנשימה. האטת קצב הנשימה. הישארות במצב רגוע, צלילה איטית ורגועה. לחץ ומאמץ מגבירים את קצב הנשימה. התכווצות החליפה בגלל הלחץ משנה את הציפה. משקולות – מיקום וחלוקה וההשפעות שיש לאלה על הציפה: אופקי, עם הפנים למטרה – משקולות לכיוון הצדדים והבטן. ראש למעלה, רגליים למטה – משקולות לכיוון הבטן. ראש מעט למעלה, רגליים למטה – משקולות לעבר החזה או הזזת המיכל. רגליים עולות – שימוש במשקולות קרסול קלות, במיוחד אם משתמשים בחליפה יבשה. מערכות משקולות משולבות במאזן – יתרונות וחסרונות. סידור הציוד על הגוף: צמצום גרר. שמירה על הציוד ממגע עם הקרקעית. סגנון שחייה יעיל. תרגול המיומנויות. החלטה על משקולות.

במי מלח יש להשתמש בהוראות אלה כראשוניות בלבד ולבצע בדיקת ציפה כדי לוודא שאכן נבחרו המשקולות המתאימות

חליפת שחייה – 0.45 ק"ג ל-1.2 ק"ג. חליפה רטובה 3 מ"מ – 5% ממשקל הגוף. חליפה רטובה 5 מ"מ – 10% ממשקל הגוף. חליפת מים קרים עם כובע – 10% ממשקל הגוף + 1 ק"ג / ל-2.25 ק"ג. חליפה יבשה – 10% ממשקל הגוף, + 3 ק"ג / ל-4.5 ק"ג. כיצד לבצע בדיקת ציפה רגילה, עם מיכל כמעט ריק: לבישת כל הציוד, כולל כמות רגילה של משקולות. כניסה לעומק שאי אפשר לעמוד בו. הוצאת כל האוויר מהמאזן. המתנה במצב מאונך וללא תנועה, נשימה והחזקת האוויר בתוך הריאות – בפני המים בלבד. התאמת משקולות עד שהמים מגיעים לגובה העיניים. נשיפה – צריך לשקוע מעט.

קורס צלילה איזון מושלם תרגילי מים פתוחים:

הרכבת ציוד הצלילה. שימוש במיכל כמעט ריק (כ-30 אטמוספרות). בדיקה לפני הצלילה וכניסה למים עמוקים, שאי אפשר לעמוד בהם. בדיקת ציפה לפני הצלילה עם מיכל כמעט ריק: התאמת משקולות בכדי להגיע לציפה נייטרלית. החלפת מיכל למיכל מלא (כ-200 אטמוספרות). בדיקת ציפה לפני הצלילה עם מיכל מלא. ירידה מבוקרת. תרגילי ריחוף ותיקונים באמצעות שליטה בנשימה. תרגילי ריחוף ותיקונים באמצעות מאזן או חליפה יבשה. תרגילי קרבה לקרקעית – "לא לגעת". תרגילי שחייה. עלייה עם עצירת בטיחות תוך איזון בריחוף (דמה עצירת בטיחות אם התרגול מתבצע בבריכה). תיעוד הצלילות ביומן תוך ציון כמות המשקולות.

לפרטים והרשמה לקורסי צלילה בלבד אתם מוזמנים להתקשר בכל יום בשבוע מהשעה: 08:00 ועד השעה: 22:00 לאיציק. טלפון: 08-9231100

התפרסם 22/01/2014 | על ידי